BomBelek

Forum O problemach z komputerami o pomocy przy tworzeniu stron internetowych a tazke do reklam klanow i servow VS 1.6 non Steam

Ogłoszenie

Szukam Modernizatorow dokladnie 3 Redaktora ktory pilnuje prace modernizatorow i daje im przyklad jak ktos jest chetny pisac na moje gg 8498461 . Wymagam znajomosci na forach reklamacji forum i czesta dostepnosc. Super Administrator- tylko ja funkcje [ Moge wszystko] Admin -Brak (minimum 120 postow) funcje[Nabor modernizatora max 2, banowanie uzytkownikow oglaszanie konkursow, otwieranie nowych specjalistycznych tematow wspiera Redaktora w nocyh pomyslach] Redaktor-Brak (minimum70 postow) Funkcje [Nabor Modernizatora max 1 banowanie uzytkownikow ,zwolninie ze kogos ze stanowiska modernizatora wstawianie nowych teamtow Modernizator - (minimum 50 postow) Funkcje [Modernizacja Forum] Vip - (minimum 35 postow) Przyjaciel Forum Reklamuje forum Pomocnik (30 postow) Reklamacja Forum

#1 2008-07-03 22:14:01

Kondzio_94

Moderator

Zarejestrowany: 2008-06-30
Posty: 26
Punktów :   

Rodzaje mapek i rozgrywek w CS :)

Hostage Rescue (odbicie zakładników)

Tryb ten rozgrywany jest na mapach z przedrostkiem "'cs_'". Zadaniem antyterrorystów (CT) jest odbicie zakładników przetrzymywanych w bazie terrorystów (T) i doprowadzenie ich do punktu ratunkowego. Terroryści natomiast muszą im w tym przeszkodzić. Rozgrywka kończy się w momencie, gdy antyterroryści uwolnią wszystkich żyjących w danym momencie zakładników (wygrana CT), gdy skończy się czas przeznaczony na rozgrywkę (wygrana T), lub gdy któraś z drużyn straci wszystkich graczy (wygrana drużyny przeciwnej).

Bomb/Defuse (podłożenie / rozbrojenie bomby)

Akcja rozgrywki toczy się na mapach z przedrostkiem "'de_'", a główną rolę odgrywają terroryści. Mają oni za zadanie przedrzeć się do wyznaczonego miejsca (BS - Bomb Site; zazwyczaj są 2 takie punkty), w którym muszą podłożyć bombę, co uniemożliwić im będą się starali antyterroryści. Rozgrywka kończy się w momencie wybuchu bomby (wygrana T), rozbrojenia jej przez antyterrorystów lub skończenia się czasu (wygrana CT) lub w przypadku straty wszystkich graczy przez jedną z drużyn (wygrana drużyny przeciwnej). Bomba po podłożeniu przez T standardowo wybucha po 45 sekundach więc gdy T zdobędą BS wcale nie oznacza to odrazu końca rundy. Jezeli wszyscy terroryści zginą a bomba tyka, runda nie zakończy się aż do wybuchu lub rozbrojenia przez CT.

Assassination (zamach)

Areną działań są mapy z przedrostkiem "'as_'". Jeden z graczy drużyny antyterrorystów staje się VIP-em, którego reszta drużyny musi eskortować do specjalnego punktu ewakuacyjnego. Zadaniem terrorystów jest zabicie VIP-a, a jest ono utrudnione, ponieważ mogą oni kupić jedynie niektóre rodzaje broni. Rozgrywka kończy się, gdy VIP bezpiecznie dotrze do punktu ewakuacyjnego (wygrana CT), terroryści zabiją VIP-a (wygrana T), drużyna straci wszystkich graczy lub czas rozgrywki zostanie przekroczony. VIP nie może kupować broni, ale ma 200% kamizelki czyli 2 razy więcej niż może mieć ktokolwiek inny.

Escape (ucieczka)

Tryb ten został oficjalnie wycofany w Counter-Strike’u beta 7.0, jednak możliwość gry pozostała. Miejscem tego rodzaju rozgrywki są mapy es_. Zadaniem terrorystów jest ucieczka z terenu działań do wyznaczonego punktu. Nie jest to łatwe, gdyż terroryści nie mogą kupować broni – jedyną możliwością jej zdobycia jest odnalezienie miejsca, w którym broń jest składowana. Antyterroryści muszą oczywiście powstrzymać terrorystów przed ucieczką. Rozgrywka kończy się, gdy połowa terrorystów ucieknie, antyterroryści powstrzymają (zabiją) większość terrorystów, jedna z drużyn straci wszystkich graczy lub skończy się czas. Po ośmiu rozgrywkach w tym trybie, role odwracają się.

HE Grenade

W tym trybie jedyną bronią są granaty.

Symmetric fun maps

Mapy które są praktycznie identyczne po obu stronach, nie można na nich kupować broni, leżą one na ziemi. Na tych mapach istnieje jeden cel - zabić członków przeciwnej drużyny. Zazwyczaj po środku znajdują się leżące bonusy, jak: granaty etc.

Fun maps

Mapy zazwyczaj robione przez fanów. Polegają one na wybiciu przeciwników - z tą jedną różnicą, że drużyny są w zamkniętych pomieszczeniach, a w pomieszczeniach jest mnóstwo drzwi. Na początku każdej tury losowo wybierane drzwi się otwierają, nimi przechodzi się na inną lokację, w której spotyka się następnych przeciwników. Każda lokacja posiada swoją własną broń, także wchodząca drużyna ma tylko ten rodzaj broni. Rozgrywka na te same bronie pomiędzy drużynami jest wyrównana. Wygrywa ta drużyna, która posiada umiejętności, a nie pieniądze i broń.

Aim

Są to małe mapki, na których broń leży na ziemi. (Najczęściej jest to M4A1 i AK47)

Fight Yard

Mapy fy (Fight Yard) są bardzo podobne do mapek typu aim_. Jedyną różnicą jest ilość przeszkód, których na mapach fy_ jest więcej (często mapki fy_ są w budynkach, np. fy_pool_day).

Surf
Na mapach tego typu przede wszystkim surfuje się po specjalnych pochyłych ścianach W niektórych planszach chodzi o to aby czym prędzej przelecieć z 1 poziomu na 2 w innych natomiast która ekipa (CT) czy (T) szybciej doleci do broni i zgładzi tę druga. Surfowanie na tych planszach jest dość trudne, gdyż aby opanować technikę surfowania w stu procentach, trzeba umieć wiele trików np.Strafejump. Generalnie polega na tym że w przeciwnych kierunkach naciskamy strzałki do pochyłej ściany np. jak surfujemy po prawej stronie to trzymamy strzałkę w lewo, i odwrotnie do do surfowania po lewej stronie. Aby się wybić musimy wykonać zawrót myszy w kształcie "łezki". Nie naciskamy strzałki do przodu gdyż wtedy spadniemy.

Awp

Mapy na otwartej, rozległej przestrzeni polegające na ćwiczeniu swoich umiejętności snajperskich za pomocą karabinu zwanego AWP(Arctic Warfare Police) lub AWM (Arctic Warfare Magnum) lub karabinu Scout Rifle (źr.: http://en.wikipedia.org/wiki/Scout_rifle , http://en.wikipedia.org/wiki/Accuracy_International_AWM , http://world.guns.ru/sniper/sn06-e.htm).

Kreedz

Na tych mapach (kz) gracz próbuje jak najszybciej, przeskakując z jednej "platformy" na drugą dostać się na sam szczyt. Mapki często przypominają góry na które sie tak jakby wspinamy. Nie ma możliwości zabicia przeciwnika i wszyscy gracze są w CT.

HE


Mapy gdzie przeciwnicy mają tylko granaty i noże.

GG

Mapy specjalnie przystosowane do gry w Gun Game. W tym trybie na początek rundy każdy otrzymuje podstawowy pistolet i zadaniem jest zabijaniem osób z drużyny przeciwnej. Co kilka zabić (w zależności od serwera) zdobywamy wyższy poziom i mamy lepszą broń. Wyjątkiem są tu granaty i nóż. Za zabijanie granatami nie dostajemy poziomu, a za zabójstwo nożem otrzymujemy go od razu, a przeciwnik traci jeden poziom. Czasami występuje w połączeniu z DM.

DM

Przedrostek dm_ oznacza że mapy są przystosowane do gry w Death Match. Nie ma drużyn, każdy atakuje każdego.

SJ

Rodzaj gry przeznaczony dla fanów piłki nożnej. Jak już pewnie wiecie gramy tam w nogę. Dostępny jest tylko nóż i piłka którą rzucamy we wrogów (Mogą ją złapać). Za zabijanie i strzelanie goli dostajemy EXP. EXP wydajemy na 5 statystyk po 5 lvli. Mapa przystosowana do dodatku Soccer Jam (dodatek dla Amx Mod X)

ZM

Mod pozwalający zmierzyć się graczom w konflikcie umarłych (w tym przypadku są nimi Terroryści tzw. zombi) oraz żywych ludzi starających się przeżyć (Anty-terroryści). Mod nie zmienia całej rozgrywki tylko zasady. Stajemy po jednej stronie żywych lub umarłych i kolejno żywi starają się przeżyć jak najdłużej, lub po prostu zabić nieumarłych, umarli zaś, muszą nie dopuścić do końca czasu danej rundy i zabić wszystkich graczy z przeciwnej drużyny. Żywi (anty-terroryści) mają do wykorzystania wszystkie możliwe bronie, mają do wykorzystania także bronie terrorystów po wpisaniu w czacie komendy "/bm". Standardowym wyposażeniem nieumarłych (terroryści) są ich szpony oraz ogromna ilość życia (pż - hp) sięgająca na serwerach wg. ustawień od 600 do nawet 3000 punktów. Ich stan gotówki przy każdej rundzie jest resetowany do 0$. Często na serwerach dla efektu grozy używany jest efekt "nocy" (gdzie po prostu zapada mrok) w którym to, nieumarli korzystają z noktowizorów, a żywi korzystają tylko z latarek (także brak możliwości zakupu noktowizorów przez at - takie utrudnienie). Wtedy rozgrywka staję się bardzo emocjonująca. Poleca się dla osób słabo nerwowych i sercowych opuszczenie grania tej modyfikacji podczas efektu "nocy" z powodu dużego stresu, który może nastąpić podczas niespodziewanego ataku. Istnieją także różne mapy stworzone do tej modyfikacji o początkowej mapie _zm w której to ludzie mają dużo więcej miejsca do schronienia się przed nieumarłymi. Występuję jednak wiele różnych błędów, dotyczących grania. Każdy nieumarły po zabiciu żywego dostaje 300 $ jak w normalnej grze. Przykładowo po zabiciu 5 ludzi, dostaję 1500 $ dzięki którym może zakupić broń MP5. Często na takich serwerach wykorzystywany jest mod unlimited-ammo (nieskończona amunicja) więc gracz z przewagą 1000 HP oraz bronią jest naprawdę irytujący.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plcs extra killers